اطلاعات تماس

  آدرس:  تهران، خیابان گاندی ، کوچه 5 ، پلاک 5 ، واحد 2 - شرکت اطلس ره نگار آریا

  واحد فروش:  09102087500  09102087600   88880034-021

  ایمیل:  info@gpsrahnegar.com

  ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9-17 پنجشنبه از ساعت 9-12

تگ ها

قایق ارواح با گارمین جی‌پی‌اس دو پدر و پسر را به مردی در دریا هدایت می‌کند

هنگامی که یک قایق بدون سرنشین تقریباً در 40 مایلی ساحل با اندرو و جک شرمن برخورد کرد، این زوج وارد عمل شدند.
اندرو شرمن و پسرش جک در حال ماهیگیری در 37 مایلی سواحل کارولینای شمالی بودند که اندرو به سمت بالا نگاه کرد تا یک قایق را در فاصله 200 یاردی که مستقیماً به سمت شکار دریایی 21 دقیقه‌شان حرکت می‌کرد - و مسیر آن تغییر نکرده بود.
در ابتدا واکنش آزاردهنده بود. اندرو گفت: من یک جورهایی فکر می کردم، حتی نمی توانم این یاهو را باور کنم. ما به اندازه کافی مواردی را مشاهده می کنیم که مردم در فاصله 25 تا 50 یاردی از کنار ما عبور می کنند، و شما همیشه می گویید، چرا این مرد باید اینقدر نزدیک ما ماهی بگیرد؟ ما یک اقیانوس غول پیکر داریم.
همانطور که قایق به نزدیک شدن خود ادامه داد، آزار و اذیت به نگرانی مشروع تبدیل شد. جک تلاش کرد تا قایق خود را به موقع حرکت دهد تا از برخورد قریب الوقوع جلوگیری کند.
اندرو گفت: «این لحظه بود که من دعا کردم موتور روشن شود، زیرا او مرده بود. جک توانست موتور را استارت بزند و به جلو حرکت کند و حدود 10 تا 15 دقیقه از بازیکن تازه وارد دوری کند. پدر و پسر روی عرشه قایق خودشان ایستاده بودند و به هر کسی که قایق دیگر را می راند فریاد می زدند. اما همانطور که گذشت، آنها هیچ کس را ندیدند - نه روی عرشه، نه در کابین، و نه هیچ یک از خطوط بیرون را بررسی کردند. همانطور که از کنار آنها رد شد و حدود 8-10 گره را انجام داد، آنها متوجه شدند که به نظر می رسد هیچ کس اصلاً رانندگی نمی کند. تقریباً 40 مایلی دورتر از ساحل، بدون هیچ انسانی در معرض دید، به نظر می رسید که یک قایق ارواح باشد.
در اینجا شایان ذکر است که اندرو و جک شرمن در قایقرانی تازه کار نیستند. اندرو در میامی بزرگ شد، جایی که تابستان‌هایش را برای کمک به پدربزرگش، یک کاپیتان 500 تنی، گذراند و زمان قابل‌توجهی را برای کمک به قایق‌های اجاره‌ای و قایق‌های تجاری اختصاص داد. از آن زمان او بسیاری از پیشاهنگان را در سفرهای کوله پشتی در کوه های ویرجینیا رهبری کرد. جک در حال حاضر در آکادمی نیروی دریایی ثبت نام کرده است. اگر یک قایق در وسط اقیانوس بیداد می کند، خانواده شرمن شاید تصادفی باشد.
اندرو و جک با درک اینکه برخورد نزدیک آنها در واقع نتیجه این نبود که برخی از دریانوردان بدبخت از حسن نیت عمومی درک نمی کردند، بلکه چیزی شوم تر بود، اندرو و جک وارد عمل شدند. جک فرمان را در دست گرفت و قایق بدون راننده را تعقیب کرد، در حالی که اندرو با چند انفجار در شاخ هوایی به آن ضربه زد تا شاید به نوعی از طرف کسی واکنشی نشان دهد - شانسی نیست.
اندرو گفت: «سپس ما این روند را طی کردیم و در مورد نحوه انجام این کار صحبت کردیم، زیرا من هرگز قایق خود را در کنار قایق دیگری که با این سرعت حرکت می کرد نیاوردم. ما در مورد اینکه چه کسی قرار است سوار هواپیما شود، بحث کوچکی داشتیم و جک به من گفت که من یک پیرمرد هستم. پس گفتم خوب، سه نقطه تماس - اجازه نده ببینم تو کاری عجولانه انجام می دهی، مرد جوان. و سپس ما این کار را انجام دادیم و او همینطور در کشتی بود. انگار هیچی نبود.
هنگامی که جک سوار بر قایق دیگر شد، موتور را کشت و یک اسکن سریع انجام داد.
انتظار داشتم کسی را ببینم که احتمالاً مرده یا از هوش رفته است. او گفت. اما کسی نبود. و من می‌گفتم: اوه، یک نفر در دریا افتاد.ما فکر می‌کردیم کسی مرده است.
او توانست یک کیف پول با یک شناسه در کابین پیدا کند و تمام اطلاعات فرد را حذف کند و آنها با گارد ساحلی تماس گرفتند و وقایع آن روز را نقل کردند. در این مرحله بود که گارد ساحلی پیشنهاد داد که به GPS قایق مرموز نگاه کنید تا ببینید آیا می توان از این طریق اطلاعاتی به دست آورد یا خیر. این قایق دارای یک سیستم دریایی گارمین GPS بود، و در حالی که اندرو گفت که قبل از آن با واحدهای گارمین آشنا نبوده است، استفاده از آن آسان بود و به او اجازه می داد تا به سرعت آن را بفهمد.
فهمیدم که شما می‌توانید همه این کارها را با صفحه لمسی انجام دهید، و زمانی که ساحل ویلمینگتون را ترک کرد، آهنگی را شروع کرد. من یک مسیر تمام راه داشتم. بنابراین، برای 20 تا 25 دقیقه بعدی، من به معنای واقعی کلمه از نقطه، نقطه، نقطه در کل این مسیر تا جایی که نقطه ای در حدود یک مایل دورتر از ما بود یا بیشتر جایی که او نقطه ای را گذاشته بود، رفتم.
اندرو تمام نقاط طول و عرض جغرافیایی را به گارد ساحلی منتقل کرد تا آخرین نقطه بین راه، به این دلیل که راننده هنوز در آن زمان در آن قایق بوده است. تا آن زمان یک خط مستقیم را دنبال می کرد، زمانی که اندرو می دید که سرکش شده است، یک سمت چپ را محکم می بندد، یک حلقه کامل ایجاد می کند، از طریق خط خودش برمی گردد، و سپس بیرون می پیچد و دوباره می چرخد تا با شرمن ها روبرو شود. ماهیگیری می کردند.




ما کارمان تمام شد و آنها گفتند، خوب، راجر آن، کاپیتان و من منتظر بودم که بگویند برو آنها را پیدا کن، اما مطمئناً آنها نمی توانند به شما بگویند که این کار را انجام دهید، بنابراین ما درست مثل این بودیم: خوب. ما می‌رویم او را پیدا کنیم. جفت تصمیم گرفتند که جک در قایق خودشان بماند و اندرو قایق غریبه را ببرد. با شروع از آخرین ایستگاه شناخته شده، جک در دایره‌های بزرگ‌تر حرکت کرد و آب را اسکن می‌کرد، در حالی که اندرو به جایی که قایق از مسیر خارج شده بود، به محل اصلی خود بازگشت و شروع به زیگزاگ کردن منطقه کرد.
در طول این فرآیند، جک یک جفت چکمه در آب پیدا کرد.
اندرو گفت: من فکر می کردم که ما در تمام مدت به دنبال جسدی بودیم. و بعد این چیزی در ذهنم نقش بست: اگر آب را پا می گذاشتم، چکمه هایم را از پا در می آوردم. سپس با خودم فکر کردم، اگر از زمین بیفتم، احتمالاً در خط مستقیم در راستای ایستگاه‌های بین راه و قبل از جایی که قایق از مسیر منحرف شده بود افتادم. بنابراین به خط مستقیم برگشتم، و داشتم به سمت جک برمی‌گشتم، اما بعد متوجه شدم که قایق در حال حرکت به سمت جنوب است، بنابراین او نیز در آنجا خواهد رفت. پس کمی به شمال رفتم و کمی به جنوب و سپس 300-400 یارد در دوردست، این آب و هوای بزرگ را دیدم. سرعتم را زیاد کردم و دیدم بازویش از آب بیرون آمد.
اندرو مرد - ساشا شلر - را از آب بیرون کشید و سوار قایق شد. آنها مقداری گیتورید به او دادند و با هر دو قایق به سمت ساحل بازگشتند، و در عین حال از آنچه اتفاق افتاده بود مطمئن شدند که حالش خوب است.
داستان واقعاً ساده بود و تقریباً برای هر قایق‌رانی در هر روز اتفاق می‌افتد. ساشا به کناری رفته بود تا خودش را تسکین دهد و به سادگی از روی کشتی افتاد. در راه پایین دستش را به نرده رسانده بود تا آن را بگیرد، اما از دست داد. و تمام شد - قایق او بدون او، تقریباً 40 مایلی دورتر از ساحل به سرعت دور شد. او گفت در یک نقطه، قایق دیگری را دیده بود، اما آنها او را از دست داده بودند. او دو ساعت و نیم در آب بود.
اگر قایق او سرکش نمی شد و به نوعی الگوی پیچ ها و حلقه های سخت خود را بدون هیچ کس در سکان تکمیل نمی کرد - اگر مستقیماً به سمت شرمن ها نمی رفت یا شرمن ها دریانوردان ماهری نبودند - ساشا ردیابی او را نمی کرد. ایستگاه‌های بین راهی در GPS دریایی گارمین او، یا اگر فناوری گارمین برای یک قایق‌ران ناآشنا در موقعیت‌های استرس‌زا کمتر بصری بود - این داستان می‌توانست خیلی متفاوت به پایان برسد.
اندرو گفت: از نظر من، این مداخله الهی است. این سه مرد بارها و بارها درباره نظریه ها بحث کرده اند. ساشا می‌گوید که پنج میله را ترول می‌کرد، در حالی که اندرو و جک فقط چهار میله را پیدا کردند و چرخیدند. آیا نفر پنجم، که رینگش همیشه کمی شل بود، می‌توانست توده‌ای از علف هرز یا ماهی را بگیرد که تمام خط را بیرون آورده، به اندازه‌ای تنش بدهد که قایق را بچرخاند و سپس بیفتد؟ اما با این وجود، چه چیزی باعث می‌شود که قایق تمام مسیر را بچرخاند، از مسیر خودش به عقب برگردد، به سمت جنوب حرکت کند و سپس به سمت غرب بپیچد تا تقریباً به شرمن‌ها بپیچد؟ جک، یک رشته ریاضی در آکادمی نیروی دریایی، اعداد را بارها و بارها اجرا کرده است، و این منطقی نیست.
اندرو گفت: در برخی موارد فکر می‌کنم حتی تا نیم مایلی او فاصله داشتیم، اما تا آخرش به او نرسیدیم.
گارد ساحلی، که یک کشتی از ویلمینگتون، از ساحل رایتزویل، دو هلیکوپتر از شهر الیزابت و یک کاتر کامل از نورفولکین را در 35 دقیقه از زمانی که شرمن ها با آنها تماس گرفتند تا زمانی که ساشا را پیدا کردند، مستقر کرده بود، در مراسمی از پدر و پسر تجلیل کرد. بعداً، به جک یک جایزه برای افسر نیروی دریایی و اندرو یک تمجید غیرنظامی اهدا کرد.
آنها ما را به اتاق نبرد بردند و در آنجا متوجه شدند، و شما فقط می‌توانید مسیر Garmin را روی صفحه ببینید.
اندرو شرمن از آن زمان تاکنون فناوری خود را در قایق شخصی خود ارتقا داده است.
او گفت: من یک واحد گارمین خریدم زیرا تحت تأثیر Sascha بودم.

جی_پی_اس_دریایینجات_با_گارمینساعت_هوشمند_گارمینقیمت_چی_پی_اس_دریاییجی_پی_اس_گارمینgpsrahnegargarmin_marinegps_atlasrahnegargarmin_marine_gpsساعت_ورزشی_گارمین

دیدگاه

ثبت دیدگاه

نمایندگی ساعت گارمین در ایران