اطلاعات تماس

  آدرس:  تهران، خیابان گاندی ، کوچه 5 ، پلاک 5 ، واحد 2 - شرکت اطلس ره نگار آریا

  واحد فروش:  09102087500  09102087600   88880034-021

  ایمیل:  info@gpsrahnegar.com

  ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9-17 پنجشنبه از ساعت 9-12

تگ ها

بینش داده‌های 10000 رویداد Garmin inReach® SOS

از سال 2011، فناوری ماهواره‌ای Garmin inReach به مردم در سراسر جهان کمک می‌کند در ارتباط باقی بمانند، پیام‌هایی را خارج از شبکه تلفن همراه ارسال و دریافت کنند، مسیرها را ردیابی و به اشتراک بگذارند، و در صورت نیاز یک پیام SOS تعاملی به گارمین ارسال کنند. پاسخ، وضعیت اضطراری جهانی مرکز پاسخگویی که به صورت 24 ساعته فعال است.
زندگی بیش از 10000 نفر به لطف کمکی که پس از ارسال یک پیام SOS از دستگاه inReach دریافت کردند، تغییر کرده است. ما یک نمای کلی از حوادث مختلف SOS در 11 سال گذشته به شما ارائه می دهیم.

حوادث SOS از کجا شروع می شوند؟
در مواقع اضطراری، یک پیام SOS تعاملی را می توان به مرکز پاسخگویی گارمین که به صورت 24/7 سرنشین دار است، ارسال کرد. پرسنل آموزش دیده آماده پاسخگویی به پیام ها، نظارت بر دستگاه ها و هماهنگی کار خدمات اورژانس و سایرین برای کمک و اطمینان دادن به افراد مضطر هستند. Garmin Response تا زمان رسیدن کمک یا تا زمانی که دیگر نیازی به کمک نداشته باشند با افراد در تماس است.

به لطف پوشش جهانی 100٪ شبکه ماهواره ای Iridium، یک SOS را می توان در هر نقطه از جهان فعال کرد.* این شامل مناطق دورافتاده مانند اقیانوس آرام جنوبی و شمال کانادا می شود. جالب است بدانید که بسیاری از حوادث از مناطق کوهستانی مانند Pacific Crest Trail در غرب ایالات متحده، کوه های آلپ در اروپا و تقریباً تمام نیوزیلند گزارش شده است.
مکان‌های حوادث SOS گواه قدرت شبکه ماهواره‌ای Iridium، پردازش اطلاعات توسط فناوری inReach و رویه‌های داخلی پیشرفته Garmin Response و توانایی آن برای اتصال به موقع با خدمات اضطراری محلی تقریباً در هر منطقه از جهان است. 

وقتی افراد SOS را فعال می کنند چه می کنند؟
کمتر از 39 درصد از پیام‌های SOS از طرف ماجراجویانی است که در حال پیاده‌روی یا کوله‌گردی هستند. جالب اینجاست که این درصد با پیام‌های SOS (12 درصد) برای مشکلات خودرو دنبال می‌شود که ثابت می‌کند برای فشار دادن دکمه SOS نیازی به گیر کردن در یک صخره یا گم شدن در دریا ندارید. در بسیاری از موارد با مشکلات خودرو، مردم به سادگی در جاده در منطقه ای بدون پوشش تلفن همراه به کمک نیاز دارند. شرایط نسبتاً عادی بسته به موقعیت مکانی و به دلیل کمبود منابع و شرایط آب و هوایی بد می تواند به سرعت نگران کننده شود.

پنج فعالیت اصلی که افراد در هنگام فعال کردن InReach SOS در آن شرکت می کنند عبارتند از:

  • پیاده روی
  • رانندگی
  • موتور سیکلت رانی
  • کوهنوردی 
  • سفر دریایی
سایر فعالیت‌هایی که کاربران inReach برای آنها SOS فعال کرده‌اند شامل ورزش‌های برفی، دوچرخه‌سواری ، پرواز، رفتینگ، آفرود، اسب‌سواری و غیره است.

چرا مردم SOS را فعال می کنند؟
اگر افراد زیادی در فضای باز مشغول فعالیت باشند، به طور بالقوه بسیاری از موارد اضطراری وجود دارد. دلیل اصلی اینکه کاربران inReach SOS را راه‌اندازی می‌کنند، در 30 درصد موارد آسیب است. آسیب‌ها می‌توانند به مشکلات مختلفی مانند شکستگی استخوان، پارگی یا ضربه ناشی از یک جسم بی‌حرکت ناشی از زمین خوردن مرتبط باشند. دومین دلیل رایج برای راه اندازی SOS، با امتیاز 17 درصد، شامل مشکلات پزشکی مانند بیماری ارتفاع، مشکلات قلبی و مشکلات معده و روده است.

پنج دلیل اصلی که افراد یک InReach SOS را فعال می کنند:

  • جراحت
  • مشکل پزشکی
  • تصادف ماشین
  • سرگردان / گیر کرده
  • مشکل با وسیله نقلیه
دلایل دیگر عبارتند از بلایای طبیعی مانند آتش سوزی، طوفان و بهمن، گرمای بیش از حد یا هیپوترمی، به دام افتادن، گیر افتادن یا گم شدن، و مشکلات مبتنی بر فعالیت مانند خرابی کشتی یا وسیله نقلیه و خرابی تجهیزات.

اعلان های SOS برای چه کسانی فعال می شوند؟
سوالی که اغلب برای ما پیش می آید این است که SOS را برای چه کسانی می توان فعال کرد؟ پاسخ ساده است: برای همه. در حالی که بسیاری از رویدادهای SOS مربوط به مشترکین inReach است، تقریباً دو سوم مربوط به فردی در گروه مشترک یا شخص ناشناس خارج از آن است. SOS همچنین می تواند برای گزارش موارد اضطراری، از جمله آتش سوزی یا تصادفات وسیله نقلیه فعال شود. به همین دلیل است که ما همیشه تأکید می‌کنیم که داشتن inReach با شما مهم است، زیرا هرگز نمی‌دانید در منطقه‌ای که پوشش تلفن همراه ندارد با چه کسی یا چه چیزی ممکن است مواجه شوید.

10000 حادثه SOS بعدی
نقشه جهانی حوادث inReach SOS گواهی بر قدرت دستگاه‌های inReach و آرامش خاطری است که فناوری برای افراد زیادی، هم برای کسانی که سرگرمی‌شان هستند و هم برای عزیزانشان در خانه، به ارمغان می‌آورد. در Garmin، ما قدردانی می‌کنیم که بسیاری از ورزشکاران مشتاق در فضای باز به inReach به عنوان نقطه تماس برای کمک در طول راه متکی هستند. ما متعهد به طراحی و توسعه محصولات نوآورانه برای مشتریان سبک زندگی فعال در سراسر جهان هستیم.

*نکته: برای دسترسی به شبکه ماهواره ای Iridium برای ردیابی زنده و ارسال/دریافت پیام، از جمله عملکرد SOS، به اشتراک ماهواره فعال نیاز دارید. برخی از حوزه های قضایی استفاده از دستگاه های ارتباطی ماهواره ای را ممنوع یا تنظیم می کنند. این مسئولیت کاربر است که از تمام قوانین قابل اجرا در حوزه های قضایی که در آن دستگاه استفاده می شود، بداند و از آنها پیروی کند.

جی_پی_اس_گارمینgarmin_watchgarmin_gpsجی_پس_اس_گارمین_اینریچgarminگارمینساعت_گارمینgarmin_inreachگارمین_اینریچ

دیدگاه

ثبت دیدگاه

نمایندگی ساعت گارمین در ایران