اطلاعات تماس

  آدرس:  تهران، خیابان گاندی ، کوچه 5 ، پلاک 5 ، واحد 2 - شرکت اطلس ره نگار آریا

  واحد فروش:  09102087500  09102087600   88880034-021

  ایمیل:  info@gpsrahnegar.com

  ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9-17 پنجشنبه از ساعت 9-12

تگ ها

سوالات مربوط به فعالسازی sos در دستگاه garmin inreach

درباره اتفاقاتی که هنگام راه‌اندازی SOS در یک دستگاه inReach روی می‌دهد، یاد بگیرید که چگونه کارکنان مرکز هماهنگی واکنش اضطراری بین‌المللی گارمین (IERCC) پاسخ‌های نجات را هماهنگ می‌کنند، اقداماتی که می‌توانید برای کمک به نجات انجام دهید و سوالات متداول دیگر در مورد فرآیند SOS .

چه زمانی می توانم SOS را راه اندازی کنم؟
هنگام راه اندازی SOS از بهترین قضاوت خود استفاده کنید. هیچ فهرستی برای همه وجود ندارد، زیرا هر شرایط فردی می‌تواند بر فوریت و جدیت موقعیت تأثیر بگذارد. یک قانون خوب این است که وقتی از نتیجه وضعیت خود مطمئن نیستید - آن زمان است که برای کمک بخواهید.
در طی یک SOS، می‌توانید به IERCC پیام دهید تا اطلاعاتی در مورد مشکل شما ارائه دهد. Garmin IERCC ارزیابی می کند و مطمئن می شود که سازمان های اورژانس محلی در حالت آماده باش هستند. منتظر نباشید تا دیر شود.

برای چه کسی می توانم SOS را راه اندازی کنم؟
شما ممکن است یک SOS را برای هر کسی راه اندازی کنید - خودتان، فرد دیگری در گروهتان، شخص ثالث یا یک موقعیت اضطراری مانند آتش سوزی یا خرابی وسیله نقلیه. بسیاری از فعال‌سازی‌های SOS برای افرادی است که مالک دستگاه ثبت‌شده نیستند. همچنین برای کسی که دستگاه را قرض می‌گیرد قابل قبول است که SOS را راه‌اندازی کند.
قبل از سفر با یک گروه، به دیگران نشان دهید که در حال خلق مجدد با نحوه استفاده از دستگاه inReach هستید. اگر نمی‌توانید از دستگاه استفاده کنید، مانند این حادثه SOS در آلاسکا، این می‌تواند مفید باشد.

GARMIN IERCC چه اطلاعاتی را در حین SOS می بیند؟
Garmin IERCC به اطلاعات نمایه مرتبط با حساب مالک دستگاه دسترسی دارد. این شامل اطلاعات تماس اضطراری، یادداشت های اضطراری، عمر باتری و داده های مکان است.

آیا می توانم در حین SOS پیام ارسال کنم؟
بله، می‌توانید با Garmin IERCC و سایر مخاطبین در طول SOS پیام دهید. پیام رسانی با دیگران بر وضعیت SOS تأثیری نخواهد داشت. در طول درخواست نجات، Garmin IERCC ممکن است از شما بخواهد که مستقیماً به اولین پاسخ دهندگان پیام دهید.
توجه: پیام‌رسانی به شما امکان می‌دهد جزئیات بیشتری را به Garmin IERCC ارائه دهید تا به پاسخگویی کمک کند.

چه کسی به نجات پاسخ می دهد؟ چقدر طول می کشد؟
Garmin IERCC یک پایگاه داده جهانی از اولین پاسخ دهندگان محلی نگهداری می کند. هنگامی که یک SOS راه اندازی می شود، Garmin IERCC برای کمک به خدمات اضطراری مناسب یا سایر منابع می رسد. سازمان پاسخگو بر اساس عوامل متعددی (در دسترس بودن منابع، مکان، آب و هوا، نوع حادثه و غیره) بهترین راه را برای انجام عملیات نجات تعیین خواهد کرد.
هیچ جدول زمانی خاصی برای نجات وجود ندارد زیرا هر موقعیت دارای متغیرهای متفاوتی است. Garmin IERCC ارتباط را پس از تأیید راه‌انداز SOS آغاز می‌کند و تا زمانی که دیگر نیازی به کمک نباشد، ارتباط را حفظ می‌کند. آنها همچنین مخاطبین اضطراری شما را در مورد وضعیت به‌روز نگه می‌دارند، مگر اینکه کاربر دستگاه درخواست نکرده باشد.

هزینه نجات چقدر است؟ 
هزینه های نجات، در صورت وجود، توسط قوانین و مقررات قابل اجرا برای محلی که نجات انجام می شود تعیین می شود و ممکن است بر اساس منابع مورد استفاده متفاوت باشد. هر گونه هزینه ای که به دلیل کمک یا نجات در هنگام راه اندازی SOS متحمل می شود، از فردی که SOS برای او راه اندازی شده است، دریافت می شود. مهم است که با مقامات محلی در منطقه ای که قصد سفر به آن را دارید برای اطلاعات در مورد هزینه ها و خدمات نجات بررسی کنید. 

پوشش SOS شامل چه مواردی می شود؟
پوشش SOS با اشتراک فعال inReach همراه است و شامل موارد زیر است:
     هماهنگی جهانی پاسخ اضطراری توسط Garmin IERCC
     همه ارتباطات، از جمله ردیابی و ارسال پیام متنی با Garmin IERCC، پس از فعال شدن دکمه SOS توسط کاربر دستگاه
پوشش SOS شامل موارد زیر نمی شود:
     هزینه های احتمالی مرتبط با نجات
     هزینه های قابل اعمال برای برقراری ارتباط با مخاطبین شخصی یا دیگر

چگونه دستگاه INREACH خود را آزمایش کنم؟
می‌توانید از ویژگی تست در دستگاه inReach استفاده کنید تا مطمئن شوید که اشتراک شما فعال است و دستگاه شما در حال ارسال و دریافت پیام است.
برای ارسال پیام تست:
     به محیط فضای باز با آسمان صاف بروید
     به آیکون تست بروید
     گزینه Test را انتخاب کنید
        منتظر تایید موفقیت آمیز تست باشید
توجه: پنج پیام آزمایشی رایگان در هر ماه در همه برنامه ها گنجانده شده است.

آیا می توانم تست SOS را راه اندازی کنم؟
بله، می‌توانید آزمایش عملکرد SOS را در دستگاه inReach خود برنامه‌ریزی کنید. آزمایش‌های SOS از طریق Garmin IERCC برنامه‌ریزی می‌شوند و هر بار که می‌خواهید دستگاه را آزمایش کنید، باید درخواست‌های آزمایشی ارسال شود. Garmin IERCC تاریخ/زمان را تأیید می کند و دستورالعمل های آزمایش را ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر به iercc.com مراجعه کنید.
آیا می‌خواهید درباره راه‌اندازی SOS در دستگاه inReach خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ وبینار «همه آنچه باید درباره SOS بدانید» یا این ویدیوی کوتاه  را تماشا کنید.

garmin_iranنمایندگی_گارمینجی_پی_اس_گارمینgarminجی_پی_اس_دستیگارمیننمایندگی_گارمین_ایرانgpsrahnegarقیمت_جی_پی_اس_گارمیننمایندگی_گارمین_تهرانgps_inreachشرکت_اطلس_رهنگار_اریاgarmin_tehrangarmin_gps

دیدگاه

ثبت دیدگاه

نمایندگی ساعت گارمین در ایران