اطلاعات تماس

  آدرس:  تهران، خیابان گاندی ، کوچه 5 ، پلاک 5 ، واحد 2 - شرکت اطلس ره نگار آریا

  واحد فروش:  09102087500  09102087600   88880034-021

  ایمیل:  info@gpsrahnegar.com

  ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9-17 پنجشنبه از ساعت 9-12

تگ ها

پس از فوران ویرانگر آتشفشان، دستگاه‌های Gps Garmin inReach ارتباطات حیاتی را ارائه می‌دهند.

فوران آتشفشانی قدرتمند  و متعاقب آن سونامی  در 15 ژانویه 2022 کشور جزیره ای تونگا را ویران کرد. علاوه بر ویرانی جمعی، فوران تنها مجرای ارتباطی کشور جزیره، یک کابل زیردریایی را قطع کرد و باعث قطع ارتباط دیجیتال با سایر نقاط جهان شد تا زمانی که تلفن و اینترنت شروع به بازیابی کنند.

تنها منبع ارتباطی پس از فوران از تعداد محدودی از ارتباطات ماهواره ای و رادیوهای موجود بود.

کسانی که با ارتباطات ماهواره‌ای inReach آماده شده بودند، به طور گسترده دستگاه‌های خود را به اشتراک می‌گذاشتند تا به ساکنان جزیره فرصت برقراری ارتباط با دوستان و خانواده را بدهند.

یکی از این افراد روی نیمن، ملوانی بود که در چند سال گذشته در جزیره واوائو در تونگا پناه گرفته بود و منتظر پایان محدودیت‌های COVID-19 بود.

لیزا نیمن، دخترش، گفت: پس از فوران با پیام‌هایی از او که از طریق جی پی اس Garmin inReach ارسال شده بود، بیدار شدم. خوشبختانه، به نظر می رسد Vavau از ضربه های موج جزر و مدی در امان مانده است، اما هنوز در خاکستر پوشیده شده اند و همه ابزارهای ارتباطی را از دست داده اند.

روی به عنوان بخشی از ابزار خود برای قایقرانی، کشتی خود را به یک دستگاه جی پی اس inReach مجهز کرده بود. و معلوم شد که تنها وسیله‌ای که می‌تواند فراتر از مرزهای Vavau ارتباط برقرار کند، آن دستگاه است.

با استفاده از ارتباطات ماهواره‌ای inReach ، انجمن واکنش دریایی داوطلبانه Vavau (VVMRA) توانست به سرعت گزارش‌هایی را در مورد وضعیت مردم و اموال در واوائو به مرکز هماهنگی نجات نیوزلند، وزارت امور خارجه و تجارت نیوزیلند و سفیر تونگان در استرالیا ارسال کند. و با آشکار شدن وضعیت، گزارش‌های رفاهی به کنسول‌گری‌ها و سفارت‌خانه‌های دیگر درباره مهاجرانی که در واوائو زندگی می‌کنند مخابره شد.

لیزا با اشاره به پدرش گفت: او با دولت محلی آنجا به عنوان یک رابط ارتباطی کار کرده است. "به منظور تسهیل ارتباط ما و کمک او به دولت محلی و ساکنان با به روز رسانی ها و پیام هایی با محتوای متفاوت."

سپس روی یک مرکز ارتباطی در یک پاتوق و غذاخوری محلی راه‌اندازی کرد که به ساکنان این امکان را می‌دهد تا با خانواده، دوستان و کارفرمایان ارتباط برقرار کنند. طی 2 هفته بعد، نزدیک به 1600 پیام منتشر شد. گارمین هزینه های مربوط به استفاده انبوه از دستگاهش را به روی جبران کرد.

لیزا گفت: تجهیزات شما ارتباطات اضطراری را برای کل جزیره پس از فوران فراهم کرد.

علاوه بر این، روی از دستگاه inReach برای دریافت گزارش های خبری بین المللی در مورد وضعیت، ارائه گزارش های آب و هوا و ایجاد آرامش برای مردم واوائو استفاده کرد، زیرا می دانست که جهان از فاجعه آگاه است و به آن واکنش نشان می دهد.

برایان میکل، پاسخگوی رادیویی و دبیر انجمن VVMRA گفت: این یک دستگاه، Garmin inReach، تنها نقطه تماسی بود که مردم را که با قطع ارتباط بی‌سابقه‌ای با کمکی که به شدت به آن نیاز داشتند، دوباره به هم وصل کرد.

کلمات نمی توانند واقعاً بیان کنند که من و جامعه ما چقدر سپاسگزارم که توانستیم بلافاصله پس از رویدادهای 15 ژانویه اینجا در Kingdom of Tonga با دنیای خارج ارتباط برقرار کنیم. این ارتباط بدون روی نیمن و Garmin Inreach مورد اعتمادش ممکن نبود.


برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.


garmin_gpsgarmin_gps_inreachنمایندگی_گارمین_در_تهرانجی_پی_اس_دستیگارمین_ایراننمایندگی_گارمینساعت_گارمینگارمینgarminتعمیرات_گارمینجی_پی_اس_اینریچ_گارمینgarmin_watchgarmin_tehranجی_پی_اس_گارمینگارمین_تهران

دیدگاه

ثبت دیدگاه

نمایندگی ساعت گارمین در ایران