اطلاعات تماس

  آدرس:  تهران، خیابان گاندی ، کوچه 5 ، پلاک 5 ، واحد 2 - شرکت اطلس ره نگار آریا

  واحد فروش:  09102087500  09102087600   88880034-021

  ایمیل:  info@gpsrahnegar.com

  ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9-17 پنجشنبه از ساعت 9-12

تگ ها

گجت هاي پوشيدني و قابل حمل گارمينgarmin مناسب طبيعت گردي در بهار و تابستان

گجت هاي پوشيدني و قابل حمل گارمين مناسب طبيعت گردي در بهار و تابستان

گجت هاي پوشيدني و قابل حمل گارمين مناسب طبيعت گردي در بهار و تابستان
Garmin Wearables for Spring and Summer Outdoor Activities
با توجه به شيوع ويروس کرونا و شرايط جديد در سال هاي گذشته مي توان گفت که بسياري از مردم به فعاليت هاي فردي وفعاليت هاي  خارج از سالن روي آورده اند. برخي از افراد جدول کلمات متقاطع را شروع کردند ، برخي از افراد تلفن را برداشته و روابط قديمي را از نو ساختند ، برخي ديگر قايق سازي کردند (ورزش هاي وابسته به قايق) و بسياري از مردم به اعماق کمد خود رسيدند ، کفشهاي کوهنوردي خود را غبارروبي کردند و به دل طبيعت زدند .
اين وضعيت در واقع نوعي انقلاب در رفتار مردم با طبيعت است يا مهاجرت گسترده مردم به مکان هاي وحشي. براي برخي آسان بود که دوباره به عادت هاي قديمي برگرديم. اما براي برخي ديگر، فرصت کاوش در مکان هاي جديد و متفاوت اين سوال را براي ما ايجاد مي کند که  چگونه کار را شروع کنيم...اينجاست که فناوري Garmin وارد مي شود. با داشتن ابزارهاي مناسب در کوله  خود ، مشکلي براي مسير يابي و هدايت پيش رو  نخواهيد داشت ، هر زمان يا هر کجا که باشد.
ساعت هوشمند GPS: همراه شما در فضاي باز
Garmin اولين ساعت FENIX را در سال 2012 راه اندازي کرد. اين ساعت در ابتدا براي کوهنورد ها ساخته شده بود ، بنابراين بدنه مقاوم و شيشه ضد خش دارد. از اولين فونيکس ، گارمين به طور مداوم فناوري مبتني بر مچ دست را براي علاقه مندان به فضاي باز توسعه داده است. اين محصول به جامع ترين پوشيدني مالتي اسپورت  موجود در بازار تبديل شده است و بسياري از فن آوري هاي آن براي اهداف تخصصي از قايق سواري گرفته تا دو استقامتي در ساعت هاي  مختلف تعبيه  شده اند .
با گسترش خانواده FENIX ، گارمين به ادغام ويژگي هاي زندگي روزمره ادامه داد و آن را به يکي از محبوب ترين ساعت هاي هوشمند روزمره  GPS  دار تبديل کرد. چه بخواهيد ورزش روي تردميل را تحليل  کنيد و چه بخواهيد بهترين و ضعيت نبض  را در نظارت بر تناسب اندام و سلامتي خود بدست آوريد ،  Garmin Fenix  به يک همراه ديجيتالي تبديل شده است که ما را در مسير کار و زندگي کاملتر قرار مي دهد.
با اين حال ، همانطور که سال گذشته بسياري از مردم متوجه شدند ، که استفاده از باتري خورشيدي چقدر مهم است . با راه اندازي خط توليد ساعت مچي FENIX 6 Pro Solar در سال 2020 ، ويژگي هاي فضاي باز را بيشتر از هميشه مد نظر گرفت .
در اينجا برخي از ويژگي ها آورده شده است که مي تواند به شما در شروع کار ، ايمن ماندن و لذت بيشتر از تجربه در فضاي باز کمک کندمعرفي ميکنيم .
شارژ خورشيدي Solar Charging
در سال 2019 ، گارمين شارژ خورشيدي را براي افزايش عمر باتري معرفي کرد. اين به شما اجازه مي دهد تا روي آنچه دوست داريد در خارج از خانه انجام دهيد تمرکز کنيد و کمتر نگران شارژ خود باشيد.
پشتيباني از چند GNSS
دانستن اينکه کجا هستيد و به کجا مي رويد براي ايمن ماندن در فضاي باز حياتي است Fenix Garmin به چندين سيستم ماهواره اي ناوبري جهاني GPS ،  GLONASS  و Galileo دسترسي دارد تا شما را در محيط هاي چالش انگيزتر از طريق جي پي اس به تنهايي رديابي کند.
سنسورهاي  ABC
ABC مخفف Altimeter ، Barometer و Compass است که هنگام بررسي مکان هاي جديد ، سه ويژگي مهم هستند. اين به شما کمک مي کند در مسير بعدي خود با يک ارتفاع سنج براي داده هاي ارتفاع ، فشارسنج براي نظارت بر آب و هوا و قطب نما سه محوره الکترونيکي حرکت کنيد تا هميشه بدانيد که کجا مي رويد.
برنامه هاي ورزشي داخلي يا پروفايل هاي ورزشيBuilt-in Sports Apps
براي دويدن در يک  مسير ، دوچرخه سواري ، پياده روي ، کوهنوردي و موارد ديگر از پروفايل هاي فعاليت دانلود  شده قبلي استفاده کنيد. اين فعاليت ها علائم مختلفي را دريافت و محاسبه  مي کند و سپس در Garmin Connect بارگذاري مي شود تا بتوانيد اطلاعات مربوط به فعاليت خود مانند کالري ، زمان ، مسافت ، نقشه دوره خود و موارد ديگر را مرور کنيد.
MTB Dynamics
اين خصوصيت ، جزئيات دوچرخه سواري را با استفاده از معيارهاي دوچرخه سواري کوهستان ، به علاوه اندازه گيري هاي تخصصي Grit و Flow ارائه مي دهد که ميزان دشواري مسير و ميزان آرام پايين آمدن را ارزيابي مي کند ، و به شما نمره يا رکورد مي دهد که دفعه بعدي بتوانيد رکورد خود را بزنيد.
ويژگي هاي موج سواري Surf-ready Features
اگر آنقدر خوش شانس هستيد که مي توانيد در کنار اقيانوس زندگي کنيد ، بهتر است از آن استفاده کنيد. ويژگي هاي موج سواري که اخيرا معرفي شده اند با Surfline Session rate ادغام مي شوند براي اين کارنياز به بارگيري برنامه در يک تلفن هوشمند سازگار است ، که از هر موجي که در مقابل دوربين Surfline سوار مي شويد ويديويي ايجاد مي کند تا بعدا بتوانيد آنها را تماشا کنيد و عملکرد  خود را ببينيد.
اندازه گيري هيدراتاسيون يا Hydration Tracking
هيدراته ماندن در فضاي باز بسيار حياتي است. با استفاده از اين ويژگي ، مي توانيد مصرف مايعات روزانه را يادآوري کنيد تا بدن شما بدون آب نماند. هنگامي که هدف خودکار فعال باشد ، حتي پس از انجام فعاليتي ميزان تخريب عرق برآورد شده را مشاهده خواهيد کرد و هدف شما بر اين اساس تنظيم مي شود.
سازگاري Acclimation
اگر در ارتفاعات مختلف در حال پياده روي ، کوهنوردي يا کمپينگ هستيد ، بايد بدانيد که بدن هرکس با ديگري به گونه اي ديگر سازگار مي شود. بيماري ارتفاع يا تنگي نفس در ارتفاع يک امر واقعي و خطرناک است. ويجت تطبيق ارتفاع فعلي ، ارتفاع مطبوع و ضربان قلب ، ضربان قلب و ميزان تنفس شما را نشان مي دهد ، بنابراين مي توانيد ببينيد که چگونه ارتفاع فعلي را تحمل مي کنيد.
با توجه به نياز ورزشکاران گارمين ساخت ساعتهاي ديگري به غير از فنيکس FENIX را شروع کرد ، اما از آن زمان اين فناوري در ساعت هاي مختلف جديد گنجانده شده است. در واقع ، گارمين تقريباً براي همه نوع سليقه  ساعت دارد.

FENIX فنيکس .اگرشما نهايت عملکرد را در فضاي باز مي خواهيد. چهره ماجراجويي. پادشاه چند اسپورت. اين سري ساعت هاي هوشمند با ويژگي  اوج کاوش و ورزشکاري قرار دارد. 
اينستينکت INSTINCT . اگر شما ساعت مقاوم  مي خواهيد. شما ساعت داراي صفحه نمايش پررنگ مي خواهيد. شما يک ساعت هوشمند GPS مي خواهيد که شبيه ساعت هاي هوشمند GPS ديگر نباشد. اين يک انتخاب عالي براي تازه واردان به خارج از خانه است.
انديورو ENDURO  اگر شما يک ورزشکار استقامت شديد هستيد و به يک ساعت GPS با عملکرد فوق العاده و  سبک با عمر باتري فوق العاده  نياز داريد. اين يکي به شما کمک مي کند تا مسافتطولاني اي  را طي کنيد.
کواتيکس Quatix  اگر شما يک دريانورد هستيد. و شما يک ساعت هوشمند GPS مالتي اسپرت مي خواهيد که در خشکي و روي آب فعال باشد. با قايق خود از چند طريق ديگر ارتباط برقرار کنيد.
تکتيکس TACTIX  شما در صدد پيدا کردن يک ساعت هوشمند GPS با عملکردهاي نضامي  ويژه هستيد که به شما در سفر در آموزش نضامي ها کمک مي کند. اين يکي به شما خوب خدمت خواهد کرد
اينريچ Garmin Inreach ارتباط در فضاي باز
هيچ کس صبح که از خواب بيدار مي شود فکر نمي کند قرار است بعد از ظهر موقعيت اضطراري داشته باشد. اين امر خصوصا در فضاي باز بيشتر صدق مي کند. امسال هنگام ورود به فضاي باز ، حتما  پشتيبان خود را همراه داشته باشيد يک پيام رسان ماهواره اي .
با استفاده از فناوري ماهواره inReach از Garmin و اشتراک ماهواره اي فعال ، مي توانيد در سطح جهاني با امداد و نجات در ارتباط باشيد. شما مي توانيد پيام ارسال و دريافت کنيد ، مسير خود را طي کنيد ، مسير خود را رديابي و به اشتراک بگذاريد و در صورت لزوم يک پيام  SOS را براي کمک به شما از Garmin IERCC که يک مرکز هماهنگي واکنش اضطراري جهاني است بفرستيد .به صورت  24 ساعته و هفت روز هفته با اطمينان 100 درصدي 
اکثر مردم به موارد اضطراري اي  فکر مي کنند که ممکن است در خارج از منزل اتفاق بيفتد. اما اگر يک وضعيت اضطراري در خانه رخ دهد و از محدوده ارتباط تلفن همراه خارج باشيد ، چه اتفاقي مي افتد..... خوشبختانه inReach امکان پيام رساني دو طرفه را فراهم مي کند تا بتوانيد بلافاصله با يکي از عزيزان خود ارتباط برقرار کنيد.
علاوه بر اين ، با استفاده از Garmin Explore users ، کاربران مي توانند رديابي زنده را تنظيم کنند تا خانواده يا دوستان در خانه از راحتي خانه به ماجراجويي شما بپيوندند. از نظر ايمني ، اين بسيار مفيد است. به عنوان مثال ، با استفاده از رديابي مستقيم ، خانواده يا دوستان مي توانند بررسي کنند که آيا در مسير برنامه ريزي شده خود حرکت مي کنيد يا خير. اگر شما هستيد ، عالي است - همه چيز خوب است. اگر شما در حال حرکت نيستيد و بايد باشيد ، آنها مي توانند بررسي کنند که همه چيز خوب است يا نه. در غير اين صورت ، آنها مي توانند کمک کنند.


اطلس رهنگار آریا garmin garminwatchinstinct garminگارمین Tactix garmin iran gandiفروشگاه اصلی گارمینبهترین قیمت گارمینساعت Tactix Delta Solar Ballisticورزشهای گارمین گارمین تکتیکس دلتا garmin handhealdsساعت ورزی نظامیساعت هوشمند گارمينفروش محصولات گارمینhealth garminگارمین تهرانبهترین فروش گارمينتهران گارمینgarmin iranفروشگاه گارمینgarminsportساعت گارمينگارمین اصلیساعت Garmintactixdelta ساعت ورزشيgarmin tactix® Delta - Sapphire Editionايران نمايندگي garminساعتگارمین نظامیgarmin sportsنمایندگی گارمین ایرانلشقئهد

دیدگاه

ثبت دیدگاه

نمایندگی ساعت گارمین در ایران