اطلاعات تماس

  آدرس:  تهران، خیابان گاندی ، کوچه 5 ، پلاک 5 ، واحد 2 - شرکت اطلس ره نگار آریا

  واحد فروش:  09102087500  09102087600   88880034-021

  ایمیل:  info@gpsrahnegar.com

  ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9-17 پنجشنبه از ساعت 9-12

تگ ها

معرفي ساعت گارمين فنيکس 6 ايکس پرو سولار Fenix 6x pro solar 010-02157-21

معرفي ساعت گارمين فنيکس 6 ايکس پرو سولار Fenix 6x pro solar 010-02157-21
معرفي ساعت گارمين فنيکس 6 ايکس پرو سولار Fenix 6x pro solar 010-02157-21
اگر اهل ورزش باشيد، احتمالا نام گارمين را تا به حال شنيده‌ايد. اين شرکت محصولات مختلفي براي ورزشکاران توليد مي‌کند و يکي از معروف‌ترين محصول‌هاي آن‌ها، ساعت‌هاي هوشمند است. حالا اين شرکت چند ساعت هوشمند جديد از خانواده Fenix 6 معرفي کرده که جذاب‌ترين آن‌ها، گارمين Fenix 6X Pro Solar است که مي‌تواند با نور خورشيد شارژ شود!

عمر باتري اين ساعت به طور معمول، ?? روز است اما شيشه خاص Power Glass که روي نمايشگر اين ساعت قرار گرفته، مي‌تواند تا سه روز ديگر يا شش استفاده از GPS، به عمر باتري گارمين Fenix 6X Pro Solar اضافه کند. سلول‌هاي خورشيدي اين ساعت، در واقع شفاف هستند و روي شيشه ?.? اينچي اين ساعت را فرا گرفته‌اند. اطلس رهنگار آريا .



نمايشگر اين ساعت رزولوشن ??? در ??? پيکسل دارد و به لطف لايه Transflective، مي‌تواند خوانايي بالايي در زير نور خورشيد داشته باشد. با گارمين Fenix 6X Pro Solar مي‌توانيد از نقشه و مسيرياب آن نيز استفاده کنيد که داراي نقشه توپوگرافي و همچنين نقشه مسيرهاي اسکي خواهد بود. يک ويژگي ديگر هم در گارمين Fenix 6X Pro Solar به نام PacePro وجود دارد که شما را در دويدن، راهنمايي مي‌کند و ويژگي مشابه ClimbPro هم در صعود به قله‌ها به شما کمک مشابه خواهد کرد.

GPS، GLONASS و Galileo در اين ساعت وجود دارند تا بتوانند موقعيت مکاني شما را به دقت تشخيص داده و دنبال کنند. همچنين يک ارتفاع سنج هم در اين ساعت قرار دارد تا اطلاعات دقيق تغيير ارتفاع شما را ثبت کند. اين‌ها تنها سنسورهاي گارمين Fenix 6X Pro Solar نيستند و سنسورهاي بارومتر، سنسور تشخيص خودکار تصادف، سنسور پايش ضربان قلب و سنسور دنبال کردن اکسيژن خون را هم به ليست سنسورهاي اين ساعت اضافه کنيد.



ساعت هوشمند گارمين Fenix 6X Pro Solar مي‌تواند در ماجراجويي‌هايتان در طبيعت، همراه خيلي خوبي براي شما باشد. اين ساعت حتي گواهي ضد آب بودن تا ??ATM را هم دريافت کرده در صورتي که بيشتر ساعت‌هاي هوشمند از جمله اپل واچ سري ?، تنها تا ?ATM ضد آب هستند.  اطلس رهنگار آريا .استفاده مداوم از GPS در اين ساعت، يعني عمر باتري ساعت شما در ?? ساعت تمام خواهد شد. البته اگر به اندازه کافي در زير نور خورشيد باشيد، مي‌توانيد ? ساعت ديگر را هم به اين عدد اضافه کنيد. يک حالت باتري ديگر به نام Expedition هم در اين ساعت وجود دارد که مي‌تواند عمر باتري ساعت شما را تا ?? روز افزايش دهد و در اين شرايط هم اگر نور خورشيد به اندازه کافي به ساعت برسد، اين عدد به ?? روز خواهد رسيد.

در داخل گارمين Fenix 6X Pro Solar حافظه پرظرفيت ?? گيگابايتي وجود دارد که مي‌توانيد آن را با موزيک‌هاي اسپاتيفاي، ديزر و يا آمازون موزيک پر کنيد و با هدفون بلوتوث خود، به ساعت وصل شويد و آن‌ها را گوش کنيد. درواقع هيچ ساعت هوشمند ديگري از شرکت‌هاي مطرح موبايل‌سازي وجود ندارد که داراي چنين حافظه داخلي باشد.

جدا از اين موارد، شما همچنان قادر خواهيد بود تا اعلان‌هاي مختلفي که روي گوشي دريافت مي‌کنيد را روي ساعت هم ببينيد. همچنين ويژگي پرداخت موبايلي Garmin Pay هم در اين ساعت وجود دارد که متاسفانه براي ما ساکنين ايران، کاربردي نخواهد بود.



بدنه اين ساعت از تيتانيوم ساخته شده و قطر بخش رويي آن، ?? ميلي‌متر است. ضخامت بدنه ساعت هم در مجموع ??.? ميلي‌متر است. اين ساعت را مي‌توانيد هم با بند سيليکوني و هم با بند تيتانيومي خريداري کنيد که اگر سراغ بند تيتانيومي برويد، وزن ساعت به ?? گرم مي‌رسد. وزن خود بدنه بدون هيچ بندي نيز ?? گرم است. اگر قصد خريد بند ديگري براي اين ساعت داشته باشيد نيز بايد سراغ بند‌هاي ?? ميلي‌متري برويد.



جدا از اين ساعت، همانطور که گفتيم چند مدل ديگر ساعت در خانواده Fenix 6 وجود دارد. مدل اول که تنها گارمين Fenix 6 نام مي‌گيرد، نمايشگر ?.? اينچي دارد و اندازه خود ساعت هم ?? ميلي‌متري است. مدل بعدي با اندازه ?? ميلي‌متري و نمايشگر ?.? اينچي، گارمين Fenix 6S نام گرفته است. اطلس رهنگار آريا .در نهايت يک مدل بزرگ ديگر با اندازه ?? ميلي‌متر و نمايشگر ?.? اينچي وجود دارد که نام آن گارمين Fenix 6X خواهد بود.

مدل پرو داراي حافظه ?? گيگابايتي، نقشه و اتصال به کمک WiFi است. همچنين چند مدل از اين ساعت‌ها با شيشه رويي سفاير عرضه مي‌شوند که مقاومت بسيار زيادي در برابر خط و خش دارد. و در نهايت اينکه تنها مدل پرو از Fenix 6X است که مي‌توان آن را در مدلي با شيشه خورشيدي خريداري کرد. اطلس رهنگار آريا .

گران‌ترين مدل يعني همان گارمين Fenix 6X Pro Solar که با انرژي خورشيد هم شارژ مي‌شود، دلار قيمت خواهد داشت که براي يک ساعت هوشمند، زياد است.  اطلس رهنگار آريا .مدل پايه‌اي Fenix 6S Pro با اندازه ?? ميلي‌متري و ?? گيگابايت حافظه داخلي، از دلار قيمت خواهد داشت.

در نهايت، اين‌ها تنها محصولات جديد گارمين نخواهند بود و درواقع اين شرکت خود را براي نمايشگاه IFA برلين آماده مي‌کند. گفته شده سري‌هاي جديد ساعت‌هاي هوشمند گارمين با نام‌هاي Venu، مدل جديد Vivoactive و Vivomove هم در اين نمايشگاه معرفي خواهند شد. به طور کل شما درباره ساعت‌هاي هوشمند گارمين چه فکر مي‌کنيد؟

لشقئهدهقشدفنیکس 6 ایکس پرو instinct garminساعت هوشمند گارمينفروشگاه گارمین فنیکس 6 ایکس فروشگاه اینترنتی گارمینخرید ساعت گارمینbest price garminhealth garmingarminsport ساعت ورزشيgarminايران نمايندگي garminfenix 6x sapphire Leather bandلشقئهدفروش محصولات گارمینساعتهاي ورزشيبهترین قیمت گارمینgarmin irangarmin sport watch تعمیرات گارمینgarminfenix6xورزشهای گارمینfenix6xgarminگارمینفنیکس6ایکسساعت فنیکسgarmin fenix 6x Proنمايندگي گارمينگارمينgarmin sports

دیدگاه

ثبت دیدگاه

نمایندگی ساعت گارمین در ایران