اطلاعات تماس

  آدرس:  تهران، خیابان گاندی ، کوچه 5 ، پلاک 5 ، واحد 2 - شرکت اطلس ره نگار آریا

  واحد فروش:  09102087500  09102087600   88880034-021

  ایمیل:  info@gpsrahnegar.com

  ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9-17 پنجشنبه از ساعت 9-12

تگ ها

شعار تبليغاتي دو برند معروف ساعت

شعار تبليغاتي دو برند معروف ساعت :

APPLE

ROLEX


                                                            شعار تبليغاتي چقدر براي برند مهم است ؟ 





شعار تبليغاتي هر برند نشان دهنده فعاليت هاي آن کمپاني مي باشد که در صنعت خود با شعار تبليغاتي مي تواند به مراتب با رقبا در سهام و فروشو توليد و عرضه  محصولات و خدماتي که دارند رقابت کنند. و از اين بابت که يک شعار در صنعت چقدر تاثير گذار است ،نميتوان گفت که چقدر مهم است .زيرا سالانه چقدر منابع هاي متعدد صرف برند سازي و  ثبت شعار مربوط به کمپاني هاي بزرگ بر اين اصول ميشوند .


                                                                         شعار تبليغاتي کمپاني اپل 

      شعار تبليغاتي  اپل : Trade in with Apple


اين شعار تبليغاتي و  معناي آن  : "با اپل تجارت کنيد " مي باشد .از آنجايي که شرکت اپل در تمامي عرصه ها و همچنين صنعت ساعت هاي هوشمند نيز فعاليت دارد ،اين برند کاملا مشخص است که تمامي عرصه هاي فعاليت خود را با اين شعار تبليغاتي براي رقبا ي خود حد و مرز تعيين کرده است . در سال هاي متمادي که اپل فعاليت داشته است ،هميشه تجارت خود را به رخ کشيده است و مي توان گفت همچنان حرف خود را در شعار هايش اعمال مي کند .زيرا شعاريک برند به معناي عملکرد آن مي باشد.


                                                                        شعار تبليغاتي کمپاني رولکس  

شعار تبليغاتي رولکس: It not only shows time, but also tells history




معناي شعار تبليغاتي رولکس :"فقط زمان را نشان نمي دهد، بلکه تاريخ را بازگو مي کند". دقيقا  از سال 1905 که شروع فعاليت رولکس رقم خورد ،شروعي تاريخي را داشت . از ابتدا شرکت رولکس  موتور هاي با کيفيت را بر روي ساعت هاي منحصر بفرد و خاص جاي گذاري مي کرده است با برند W&D، اما در طي زمان توانست ساعتي بسازد که هم زمان به صورت خودکار در دو منطقه زماني را نشان دهد . رولکس ابتدا فعاليت خود را در انگلستان بانام W&D داشت و بعد از نقل مکان به سوئيس نام رولکس ثبت شد .برند رولکس يکي از به نام ترين ها در صنعت ساعت است زيرا شعار ديگر آن "سلطنت خود را داشته باشيد "مي باشد .


وبلاگ هاي مرتبط :
اعت هاي هوشمند چگونه در زندگي ما تاثير مي گذارند ؟
دو برند معروف ساعت ،اما هر برند شامل کدام برندها مي شود ؟


فروش محصولات گارميندانلود رايگان دفترچه گارمينساعت هوشمند گارمينمحصولات گارمينفروشگاه گارمينقيمت گارمينساعت ورزشي گارميننحوه شارژساعت گارمينريست ساعت گارمينساعت گارمينراهنماي فارسي جي پي اس 64sبهترين فروش ساعت گارمينساعت هاي گارمينگارمين براگارمينراهنماي خريد ساعت گارمينفروشگاه اينترنتي گارمينتعميرات گارمينتنظيمات ساعت اينستينکت گارمينساعت هاي ورزشي گارميندفترچه راهنما براي ايترکس 10ساعت فنيکس گارمين

دیدگاه

ثبت دیدگاه

نمایندگی ساعت گارمین در ایران