اطلاعات تماس

  آدرس:  تهران، خیابان گاندی ، کوچه 5 ، پلاک 5 ، واحد 2 - شرکت اطلس ره نگار آریا

  واحد فروش:  09102087500  09102087600   88880034-021

  ایمیل:  info@gpsrahnegar.com

  ساعات کاری:  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9-17 پنجشنبه از ساعت 9-12

تگ ها

معرفي ساعت گارمين اينستينکت سولار سارف Garmin Instinct Solar Surf

معرفي ساعت گارمين اينستينکت سولار سارف Garmin Instinct Solar Surf
Part Number : 010-02293-17 / 010-02293-18
شرکت گارمين در سال هاي اخير سعي کرده نيازهاي گوناگون  طيف وسيعي از ورزشکاران را براورده کند . از اين رو بعد از معرفي سري Instinct  که باتوجه به قيمت مناسب اين ساعت فروش موفقي هم داشته ، همزمان با معرفي اينستينکت سولار Instinct Solar Edition   يک مدل از ساعت اينستينکت تحت عنوان اينستينکت سولار سارف  Instict Solar Surf   را به بازار معرفي کرده که مخصوص موجسواري است . البته  اين ساعت Multisprt  بوده و ورزشهاي زيادي را پشتيباني ميکند و قابليت Surfing   اين ساعت را منحصر به فرد کرده . 
ساعت گارمين Instinct Solar Surf  تا 100 متر ضد آب است، با استاندار 810 U.S Military  ارتش امريکا طراحي شده ، داراي سيستم پاور منيجر است، شارژ خورشيدي دارد Solar Charging  ، داراي سنسور  اکسيژن خون Pulse OX  است ، داراي سنسور هاي ABC  ميباشد ، جي پي اس و گلوناس و گاليله  دارد ، انرژي بدن را محاسبه ميکند Body Battery  ، قابليت برگشت مسير يا Track Back   دارد ، قابليت نمايش نوتيفيکيشن موبايل را دارد و نمايش تاريخ و .....
اماچيزي که ساعت گارمين Instinct Solar Surf را منحصر به فرد کرده قابليت سارفينگ Surfing   يا موج سواري ميباشد . با اين آپشن شما ميتوانيد شدت امواج منطقه اي که در آن موج سواري مي کنيد  از طريق جي پي اس دريافت و به صورت نمودار روي ساعت مشاهده کنيد . فعاليت موج سواري خود را ثبت و اطلاعات آن نظير تعداد موج و نهايت سرعت  و ميزان فراز و فرود طي موج سواري و وضعيت  بدن طي موج سواري را تحليل و يراي بهبود و پيشرفت در اين ورزش استفاده نماييد .همچنين اين ساعت با اپليکيشن  Surfline Session  کار ميکند که با اين برنامه ميتوانيد جزئيات موج سواري خود را در ويدئويي که گرفته ايد همزمان ثبت کنيد و سپس به اشتراک بگذاريد .

ساعت گارمينگارمين Instinct

دیدگاه

ثبت دیدگاه

نمایندگی ساعت گارمین در ایران